HOME PROFIL YDELSER REFERENCER KONTAKT LOGIN
 

  Service


Telefonpræsentation
Annoncering af firmanavn – Præsentation af afdeling og medarbejder – Korrekt præsentation ved opkald til anden abonnent – Når medarbejderen der spørges efter, er optaget – Samarbejdet mellem omstillings- og afdelingsmedarbejdere.

Stemme og sprog
Hvad der siges, hvordan det siges, og hvordan det opfattes – Telefonsmilet – Fyldord, favoritord og andre sproglige unoder – Brug af fagudtryk – Hvordan forbedre sin telefonstemme?

Ordremodtagelse og –afgivelse
Hvordan modtage og afgive bestillinger, reservationer og lignende?

Kundens forventninger
Kundens forventninger til firmaets og medarbejderens service – Betjening af forskellige kundetyper – Behandling af utilfredse kunder.

Servicemedarbejderen
Den dygtige telefonmedarbejders egenskaber – Kundevenlig optræden – Hvordan telefonbetjeningen kan medvirke til at firmaet får et godt omdømme.

Spørgeteknik
Spørgeformer og spørgeteknik som hjælpemiddel til at få oplysninger – Servicemedarbejderen skal lede samtalen – Den gode lytter.

 

 
CHRISTIAN CRONE
Nørregade 12
4760 Vordingborg
+45 2221 2296
christian@crone-consulting.dk

 

"Dine utilfredse kunder er den største kilde til udvikling"

YDELSER
 

© Copyright 2007